Apicbase

Apicbase

Apicbase er den ledende programvaren for å administrere næringsmidler for matvarekjeder og hoteller.

www.get.apicbase.com

Om Apicbase

Apicbase er den ledende programvaren for å administrere næringsmidler for matvarekjeder og hoteller.

Det er en brukervennlig plattform for kostnadskontroll for næringsmidler. Plattformen kan sentralisere og automatisere oppskriftsadministrasjon, inventar, innkjøp og salgsanalyse.

Tenk deg å ha all informasjon om mat og drikke for hånden, til enhver tid, uansett hvor du er i verden. Det er akkurat det Apicbase tilbyr.

Apicbase har som visjon å hjelpe deg med å spare tid og penger, samtidig som du får flere fornøyde kunder og en mer effektiv virksomhet.

Apicbase er den ledende administrasjonsprogramvaren for næringsmiddelbedrifter.

Apicbase er en brukervennlig plattform for kostnadskontroll for næringsmidler. Plattformen integreres sømløst med ePOS-systemer. Den støtter restauranter, hoteller og catering med én eller flere virksomheter, og administrerer all kjøkkeninformasjon – fra oppskrifter til innkjøp.

Administrasjonen av en profesjonell næringsmiddelvirksomhet er notorisk vanskelig å utføre. Grunnen er enkel: Det er mye som skjer samtidig, og virksomheten hviler aldri. Det er en kontinuerlig sirkel av oppskriftsutvikling, menyutvikling, lagerkontroll og innkjøp.

Målet med alt dette er klart: Å Holde kvaliteten oppe og kostnadene nede. Ulempen er at administrasjon fort kan bli stressende og tidkrevende.

Apicbase eliminerer regneark og gir personalet et brukervennlig grensesnitt for å legge inn oppskrifter, ingredienser og lagerinformasjon.

Ledelsen og eierne kan føre tilsyn med driften i et ryddig kontrollpanel som viser næringsmiddelkostnader, bestillinger, lagerstatus, salgsopplysninger og mer.

Apicbase består av 9 driftsmoduler, informasjonsknutepunkt og API.

1. Produktutvikling

Plattformen har et sentralt informasjonsknutepunkt for ingredienser, oppskrifter og menyer, med automatisert kostnadsberegning av næringsmidler, marginkontroll og allergenkontroller. Tilgjengelig hvor som helst, når som helst og på hvilken som helst enhet.

 

2. Innkjøp

Denne modulen er et smart bestillingssystem som gir stykklister basert på faktisk salg og lagerstatus. Du kan sende bestillinger direkte til leverandørene fra systemet.

 

3. Inventar

Når den er integrert med et ePOS-system, tømmer Apicbase lageret ned til råvarene. Det eliminerer behovet for en rekke lagerbeholdninger og muliggjør presise innkjøp for å redusere avfall og overlager.

 

4. Salgsanalyse

Apicbase setter salgstall og oppskriftskostnader i en enkel oversikt. Du kan umiddelbart få øye på rettene som både er populære og treffer målmarginen. Lønnsom menyutvikling har aldri vært mer effektiv.

 

5. Oppgaver og HACCP

Apicbase hjelper deg å overholde regelverket om fareanalyse og risikovurdering (HACCP). Programvaren organiserer og fører tilsyn med næringsmiddelsikkerhet. HACCP-historikk lagres i nettskyen og kan fremvises umiddelbart i tilfelle en inspeksjon.

 

6. Opplæring

Det er ingen hemmelighet at personalgjennomtrekket er høyt i serveringsbransjen. Apicbase-opplæringsmodulen øker hastigheten i nyansettelsesprosessen. Det sikrer en rask overgang fra nyansatt til en verdifullt ansatt, takket være trinnvise veiledninger og videoer for tilbereding og utførelse.

 

7. Produksjon

Apicbase er et førsteklasses mise-en-place-verktøy. Du legger inn antall porsjoner, og systemet beregner mengdene som må tilberedes, herunder en trinnvis oversikt over oppgavene som skal utføres. Det er en fin lærekurve for nyansatte og kan avlaste erfarne ansatte.

 

8. Planlegger

Planlegg dine daglige, ukentlige og månedlige produksjonsplaner og følg med på all utviklingen samtidig i kalenderoversikten.

 

9. Regnskap (fra Omniboost)

Apicbase kobles til enhver regnskapsprogramvare for å administrere alle næringsmiddelfakturaer, takket være integrasjon med Omniboost.

 

10. Apic API

Næringsmiddelbedrifter med nettbestilling, digitale menyer eller kiosker kan oppdatere nødvendige apper med allergeninformasjon, priser, næringsverdier, produkttilgjengelighet med mer, rett fra Apicbase-administrasjonen.

 

11. Informasjonsknutepunkt

Resultatskontrollpanelet og driftsrapportene er klare til bruk. Hver gang du åpner den bærbare datamaskinen, venter en skarp oversikt over salg, kostnad, inventar og innkjøp fra utsalgsstedene dine.

 

Forbedret bunnlinje

Hvis utsalgsprogramvaren din fokuserer på inntektsoptimalisering, tar Apicbase sikte på kostnadskontroll. De to systemene er komplementære. De lukker sirkelen mellom utsalg og administrasjon, og sammen danner de et solid teknologisk økosystem som hjelper deg med å forbedre bunnlinjen.

 

Vil du vite mer om Trivecs kassasystem?

Les mer om Trivecs kassasystem for resturang her.

Ta kontakt med Apicbase

Kontor

Samberstraat 3,
2060 Antwerpen, Belgien

Kontakt os

Når du har fylt ut dine opplysninger vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som forteller mer om våre produkter og viser hvordan de fungerer i praksis.