Om oss
Vår målsetting
Vi ønsker å forenkle den daglige virksomheten i restaurantdriften med våre produkter og tjenester og hjelpe våre kunder til å vokse. Vi jobber hardt hver dag for å hjelpe kundene nå sine mål og oppfylle drømmer.
Hvem er vi?
Trivec er leverandør av POS-løsninger og drikkesystem til det europeiske restaurantmarkedet. Våre løsninger bidrar til å optimalisere betaling og legge til rette for driftsadministrasjon for restauranter, barer og hoteller. Trivecs produkttilbud inkluderer kassesystem, kortterminaler, mobile kassesystem, kjøkkendisplaysystem og drikkevaresystem. Med fleksible alternativer for integrasjon med bestillings-, økonomi-, personal-, innkjøps- og lagerfunksjoner. Vi betjener lokalt mer enn 8000 kunder fra kontorer i Sverige, Norge, Danmark, Belgia og Frankrike.
Ledergruppe
Johan Dovander
Group CFO & Interim CEO
Gunter Hermans
Group COO
Mikael Hedberg
Group CTO
Pierre Grenier
Country Manager France
Tobias Wallberg
Country Manager Nordic
Yen Lonneville-Bosmans
Country Manager Belgium & Group CCO
Vår historie
1987 – ETC (Euro Tap Control) ble grunnlagt i Belgia
1993 – ETC France ble grunnlagt
1998 – Trivec ble grunnlagt i Sverige og begynte å videreselge ETC-programvaren til det svenske markedet.
2009 – Trivec åpner kontor i Oslo, Norge
2016 – Verdane kjøper Trivec som majoritetseier
2017 – Trivec fullfører oppkjøpet av ETC France og ETC Belgium
2019 – Ny administrerende direktør Daniel de Sousa utnevnes
2020 – Trivec åpner kontor i København, Danmark.
2020 – Introduserer nye produktkategorier; mobilbestilling og betal- og skybasert MyTrivec.