Mobilt kassesystem for restaurant Trivec Go

Lad hvor du vil i rommet og administrere restauranten uansett hvor du er.

Bestil en demo!

Mobilt kassesystem

Et mobilt kassesystem for restauranter

Med Trivec Go får du vårt omfattende POS-system som støtter alle dine prosesser, fra bordbestilling og bordbehandling, til restaurantlogistikk og betaling. Du har tilgang til rapporteringsverktøy, og kan skape dine egne, skreddersydde rapporter. Alt på ett nettbrett!

Mobilt kassesystem for restaurant
administrer_restauranten_din_fra_ett_sted

Administrer restauranten din fra ett sted

Med Trivec Go, kan du administrere restauranten din fra ett sted. Hvis du trenger flere kassaapparater, kan du enkelt koble dem sammen og bruke samme blackbox installert på én server. Hvis du har en større virksomhet med flere restauranter, kan du jobbe med sentralisert kontroll og ha tilgang til adgangsrettigheter angående hva som kan gjøres lokalt i restauranten og hva som skal styres sentralt når det kommer til priser, menyer, artikler, osv.

Les mer om våre kassesystem for restaurant.

Hvorfor skal jeg velge Trivec Go?

1. Brukervennlig

Systemet er intuitivt og lett å bruke uten noe teknisk kunnskap.

2. Support døgnet rundt

Profesjonell support fra erfarne medarbeidere i kontortiden, i tillegg til vakthavende på kvelder og i helger.

3. Kraftig kassesystem

Du får et komplett system i mobilt format med all funksjonalitet du trenger for å administrere restauranten din.

Integrasjon_for_restauranter

Integrasjon for restauranter

Trivec har et stort økosystem for partnere, med skreddersydde integrasjoner som hjelper deg med å effektivisere driften av restauranten din og minimere administrativt arbeid. Vi har integrasjoner med personalsystemer, økonomisystemer, lagerstyring, hotellsystemer og mye mer. Les mer her.

HandyPay – Trivecs alt-i-ett-løsning

HandyPay er Trivecs alt-i-ett-løsning – en kombinert bestillings- og betalingsløsning for restauranter i én og samme enhet. Som bestillingsløsning gjør HandyPay det enklere for servitørene, som kan sende bestillinger rett til baren eller kjøkkenet. Som betalingsløsning forenkler HandyPay betalingsflyten fordi du kan ta betaling med en gang gjesten ber om å få betale.

Med HandyPay kan du øke omsetningen fordi du kan ta imot nye kunder raskere.

Trivec HandyPay

Øk inntektene dine med smarte innsikter

Vår webservice My Trivec samler all salgsdataen din på ett sted. Du kan legge til flere datapunkter, slik som varehus, ansatte, regnskap o.s.v., for å få et tydelig bilde av hvordan det går med virksomheten og hvilke tiltak som må iverksettes.

Salgsdata i MyTrivec
Quote

Å ha lokal kundesupport er viktig, men vi vil også ha et kassesystem som utvikler seg og vokser over tid. Et kassesystem som tilbyr smarte tekniske løsninger til restauranter, slik at våre ansatte kan bruke mer tid på gjestene. Med Trivec, har vi funnet den løsningen

- Anders Winblad, COO, Nordic Restaurant Group.

Trivec kunde Hard Rock Café

Kontakt os

Når du har fylt ut dine opplysninger vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som forteller mer om våre produkter og viser hvordan de fungerer i praksis.