Oppretthold effektiv personalstyring restaurant
Personalen er den viktigste ressursen i virksomheten din og derfor bør du aldri risikere å betale lønnen for sent eller gå glipp av tips. Det kan være tidskrevende å lage tidsplaner og finne ut hvem som kan jobbe når. Med personalstyring restaurant blir det lettere. Det er selvfølgelig også viktig å ha et komplett bilde av lønnskostnadene for å kunne opprettholde en så god kontantstrøm som mulig.
Ved å bruke partnerløsningene som er integrert i kassesystemet vårt, kan du minimere tiden du ellers ville brukt på personalstyring restaurant.
Vi har to integrasjonspartnere som vi samarbeider med når det gjelder programvare for personalstyring restaurant og administrasjon av lønn: Personalkollen og Planday.
Personalstyring for restaurant - spar tid og penger ved å integrere POS-systemet ditt med personal
Minimer tiden du bruker på administrative oppgaver ved å integrere kassesystemet ditt med personalstyring restaurant der du styrer timeplaner og lønn. Du får bedre oversikt over virksomheten din når du har muligheten til å sammenligne personalkostnadene med salgstallene dine. På denne måten kan du være sikker på at du holder marginene på din side og sørger for at du har riktig antall ansatte i restauranten din.
Effektiv planlegging med nettbasert programvare
Ved å bruke et nettbasert verktøy for å planlegge arbeidsuken for de ansatte kan du gjennomføre oppgaven på bare noen få minutter i stedet for timer. Du kan lage maler basert på eksisterende timeplaner eller opprette en fra bunnen av ved hjelp av en malredigerer. Dette forenkler prosessen med å lage nye timeplaner. I tillegg kan du enkelt endre timeplanen hvis noen blir syke, eller hvis du trenger flere ansatte på kort varsel. Dette reduserer også risikoen for feil sammenlignet med bruk av regneark der du må legge inn endringene manuelt.
Personalstyring restaurant - tips om hvordan du arbeider mer digitalt og øke lønnsomheten!
Last ned vår digitale guide og få konkrete tips om hvordan du kan tiltrekke flere kunder til bedriften din ved hjelp av digitale verktøy. Du får også tips om hvordan du effektiviserer logistikk og hvordan du kan øke lønnsomheten. Ikke gå glipp av dette!
Minimer antall feil i timeplanen
Med et nettbasert planleggingsverktøy kan du automatisere timeplanene dine og enklere oppdage feil før de blir gjort tilgjengelige for andre. Du kan spore forespørsler og endringer i siste øyeblikk, noe som reduserer risikoen for at du gjør feilberegninger. Når du har alle medarbeiderdata på ett sentralt sted, reduserer du tid og krefter du ellers ville brukt på å finne riktig informasjon som trengs til planleggingen.
Administrer personalets tilgjengelighet
Med et nettbasert planleggingsverktøy kan de ansatte enkelt be om fri, og hvis du har godkjent forespørselen, kan du ikke planlegge arbeid for denne personen i løpet av den aktuelle perioden. Det betyr at du bare vil kunne plassere tilgjengelig personale i timeplanen din. Dine ansatte kan også bruke systemet til å endre tilgjengeligheten og informere om hvilke tider de foretrekker å jobbe.
Det er selvfølgelig en rekke andre fordeler ved å bruke et nettbasert personalstyringsverktøy. Hvis dette høres interessant ut, kan du se nærmere på integrasjonspartnerne våre Personalkollen og Planday.
Kontakt os
Når du har fylt ut dine opplysninger vil du bli kontaktet av en av våre dyktige eksperter, som forteller mer om våre produkter og viser hvordan de fungerer i praksis.